+36 1 790 9900 | « Ügyfélszolgálat: 900 - 1800.  SMS chat: +36 70 311 1094 | Nyitvatartás »

images/stories/gyogykezeles/akutgerincpanaszok.jpg

PhyDoArt® program

KIváló segítség krónikus fájdalmakkal élők, régóta mozgásszervi panaszoktól szenvedők részére.

images/stories/gyogykezeles/cmd.jpg

Fogszabályozás

Állkapocs-ízületi és környéki kezelések kiemelt helyen a fogszabályozásban és a gerincpanaszok kezelésében.

images/stories/gyogykezeles/futok-rehab.jpg

Typaldos-módszer

Sarokcsonti és lábszár fájdalmak, krónikus gyulladások, gerincsérv és egyéb gerincbántalmak, kisugárzó fájdalmak, migrén kiemelt terápiája.

images/stories/gyogykezeles/futoknak-kedvezmeny.jpg

Runcard rehab

Egész évben fókuszban a futók komplex rehabilitációs és regenerációs kezelése. RunCard Europe klubtagoknak egész évben 15% kedvezmény a tagság igazolása ellenében.igénybe.

images/stories/gyogykezeles/intenziv-gerinc.jpg

BodyBalancePilates

Csoportos tréningek keddenként a meghosszabbított nyitvatartásnak köszönhetően 17:30-18:25 között. Várjuk Önt is szeretettel! Hétfőn és csütörtökön 16:55-17:55 között.

images/stories/gyogykezeles/kineziotape.jpg

Kineziotape-terápia

Taping technikák az alternatív gyógymódok egyik napi rendszerességgel igénybe vett kiegészítő terápiás eljárása

images/stories/gyogykezeles/kopolymasszazs.jpg

Köpölymasszázs

Izomfájdalmak esetén kiemelt ajánlatunk a köpölyös aromamasszázs, mely lazító, frissítő hatása páratlan.

images/stories/gyogykezeles/rehab-trening.jpg

Sportrehabilitáció

Sérülések, operációk utáni gyógykezelések kiemelten sportrehabilitációs koncepciók szerint zajlanak vendégeink, profi sportolók számára.

images/stories/gyogykezeles/manual.jpg

Gerincfelmérés

3 dimenziós gerincfelmérések díjmentesen a geréncvédelmi programban. Kérje ki profi szakembereink tanácsát!

View more
images/stories/gyogykezeles/dorn.jpg

Dornterápia

Speciális, egész testet korrigáló ízületi és lágyrész manuálterápia.

images/stories/gyogykezeles/osteoporosis-trening.jpg

Oszteoporózis

Csontritkulás prevencióját és rehabilitációját célzó tréningek rendszeresen komplex egészségprogram formájában.

images/stories/gyogykezeles/regeneracio.jpg

Aromamasszázs

AYCM kártyával most gerincreeneráló porckorongmasszázs.

Kérdések a kezelésekről

Az elmúlt hónapok során nagyon különböző páciensekkel találkozhattunk, s az ebből nyert tapasztalatok alapján szeretnénk segíteni a panasszal rendelkezőknek, elmondani olyan információkat, melyek sok szakember és laikus számára ismerősek, sokak számára azonban újdonságként hathat és lehet, hogy elindítja a „gyógyulás” útján. Bizonyára sokak számára ismerős, hogy gyakran észrevétlenül is meghatározó döntéseket hoz, mikor például egy fájdalmas mozdulatra legyint, vagy éppen ellenkezőleg, onnantól fogva kerüli a hasonló mozdulatokat, vagy engedi, hogy bizonyos panaszok szép lassan életének részévé váljanak. Ennek következtében idővel bizonyos mozgások egészen megváltoznak, melyek további deformitásokhoz, egyenlőtlen terhelésből adódó problémákhoz vezethetnek. Sokan együtt élnek olyan problémákkal, amelyek még nem okoznak elviselhetetlen fájdalmat, vagy a hétköznapi mozgásokat nem korlátozzák. Valljuk be sokan el-el siklanak a tény felett, hogy foglalkozni kellene…

Speciális gyógytorna foglalkozás

GYÓGYTORNA - KEDD

csoportos

Csoportos gyógytorna, gerinctorna már AYCM kártyával is elérhető. Bejelentkezés: +36 1 790 9900

GYÓGYTORNA - CSÜTÖRTÖK

csoportos

Bérlet formájában a lökéshullám kezelés ára 6900 Ft helyett most 5000 Ft/alkalom.

Sport cafetéria kártyák a masszázsok esetében most 10 perc regenerációs masszázzsal egészülnek ki.

Komplex PhyDoArt® egészségprogramokhoz most ingyenes testösszetétel mérés!

Sportrehabilitáció

Profi sportolók rehabilitációja sportbiztosítással is!

Egyénre szabott 3 dimenziós mozgásszervi vizsgálatok, mozgásminta szűrések most ajándékban

Medical Flossing

Innovatív sportrehabiltáció októberben a Sportarénában is!